sreda, 11. marec 2009

Bršljin vs. Grm

Danes pa sem se odločil, da napišem objavo o dveh osnovnih šolah. Ti dve pa sta OŠ Bršljin in OŠ Grm. Jaz osebno sem hodil na Bršljin, kjer nam je bilo teh 8 let zelo fajn. Ampak to objavo se nisem lotil pisati zaradi tega, katera šola je boljša. Usak ma svoje mnenje in tudi jaz ga imam.

Uglavn zelo na živce mi gre, ko mi nekdo iz OŠ Grm pa naj bo to učenec, ki jo je že zaključil ali pa tist, ki jo še ni, da smo mi OŠ Bršljin koperali našo šolo od njih. Zato sem te podatke preveril na internetu, kjer pa sem ugotovil, da so bile obe šoli zgrajeni istega leta. Tako sta obe šoli odprli vrata 1. septembra 1971. Tako, da se neve gdu je kao od koga koperou, vsaj natančne letnice ni nikjer. Obema šolama so kasneje še prizidali en del. 

Jaz mislm, da sta si šoli zaradi tega tako zelo podobni, ker se je pač v tistih letih gradil tak slog šol. Mislim pa tudi, da je bila mogoče Bršljinska nekoliko prej, vsaj je OŠ Grm dost večja, in ima tudi bazen. 

Zdej pa moram it je Ata pršu domou, mu morm it čestitam :D.

3 komentarji:

mj pravi ...

Jebeš te šole. Tko kokr js ne maram slišat besede čez Bršlin, verjetno drugim ni ušeč če gdo govori čez njihovo šolo. Al pa če je bla prej una zgrajena? So what. ko da kerga boli. Itak ni važno, dokler so vsi Grmčani ki jih poznam uredu.^^

Anonimni pravi ...

Ti bi mogu začet warcraft igrat al pa neki. Nemorš razmišljat o šoli ko si online imo

Povšo pravi ...

Mudel, Bršlin je bil zgrajen po Grmskih načrtih. OŠ Grm je druga OŠ v Novem mestu, to z gotovostjo trdim ;)

Drgač pa, nima veze kera šola je boljša, itak bo vedno vsak zagovarjal svojo ;)