sobota, 7. marec 2009

Novo ozadje.

Kot si lahko opazil imam novo ozadje, saj to ni nič posebnega si misliš. Vendar v tem je nekaj posebnega, namreč ozadja mi ni naredil matic, tako kot prejšna in tudi večino vaših, ki imate blog. Ampak sem ga naredil kar sam, čeprav s pomočjo ampak nima veze delou sem sam. 

Se spomneš, ko sem ti zadnjič rekel, da sem si inštaleral photoshop. V photoshopu sem naredil kašne dve slikce, še tedve sem delal po navodilih iz www.zmaga.si. Učeraj pa sem se lotil delati tretje, in tudi to sem delal po navodilih, ki sem jih našel na tem linku, to je čist navadna slika, ki jo lahko uporabite za več namenov, predvsem za ozadja. Potem, ko sem jo naredil, sva se z maticem nekaj pogovarjala na msnju in prišel sem na idejo, kaj bi lahko s to sliko naredil. On pa mi je pomagal idejo uresničiti,veliko mi je pomagal z raznimi odgovori, na moja najrazličnejša vprašanja. Jaz sem mislil, da me bo vsak čas poslal v 3pm, a na mojo srečo me ni :D.

Res sem mislil, da bom potreboval celi 2 leti, da bom kaj takega naredil, ampak uspelo mi je že po parih dnevih. Svaka mi čast.

Ps: Probal bom narediti tudi naslov, kajti ta je že kar dovgo v rabi, saj povsod zgleda vredu, ker je čist nevtralen.

Ni komentarjev: