sobota, 14. marec 2009

Nutella.

Kot ste lahko opazili sem napisal nov opis, v katerem pa sem tudi omenil, da v prostem času jem čokolado Milko, Nutello in pašteto Argeto. O Milki sem že napisal eno objavo, o Nutelli jo pišem sedaj, o pašteti Argeti pa mogoče gdaj drugič. 

Ko sem bil mlajši in manjši so mi starši zmeraj kupovali viki kremo, tisto tamejhno. Potem nekaj časa sploh nisem jedel viki kreme al pa kej temu podobnga. Potem smo spet začeli kupovati viki kremo, pred kakšnimi 2 leti pa sem sam prvič kupil Nutello, od takrat naprej ne jem nobene druge viki kreme. 
Nutello učasih jem tudi samo, res jo imam čezdalje rajši in eno tavečo pojev v slabih 3 tednih. 


Zelo me zanima Nežin komentar. Naj vam zaupam, zakaj sem to rekel. Zato, ker je ona največja oboževalka Nutelle.

3 komentarji:

nejko pravi ...

js tut skor skus jem nutelo.

Unknown pravi ...

Nutella <3<3<3
jaooo, šele pred 2 leti si jo opazuu :D Jst jo jem že cleu žiuljenjee :D .. no usaj da si joo ;).. K vikikrema je zanč.. k nutella, sploh ni viki krema :D ampak nutella je nekj druzga,najbulš, kr obstaja <3

Nutella 4 ever !!! <3

Anonimni pravi ...

Mal je zaljivo tisto... Slabi trije tedni... Pr men bolj... Slabi trije dnevi (:... Se mati pomaga.