sobota, 21. marec 2009

Stotica.

Končnoo. Ohh zdejle sm si pa kar malce odahnil, ko sem začel pisati to objavo. Ker vem, če sem jo začel jo bom tudi končal. Ta objava čaka, da jo bom natipkov že vse od četrtka, ko mi je nekako zmanjkalo časa. V petek me cel dan ni bilo nič doma. V soboto smo zjutraj spet nekam šli in se vrnili zvečer. Ko sem hotel potem ob pol 9 zvečer napisati, sta me na msnju zmotila Matic in Maja in tako smo se zapletli v klepet in z objavo spet ni bilo nič. V nedeljo sem dopoldne preživel pred televizijskimi sprejemniki, popoldne sem malo lenaril in se učil kemijo, ker smo danes pisali, zvečer pa sem delal plonkce.

Uglavnm ta objava je 100 na mojem blogu, mislim, da sem bil do sedaj kar uspešen in priden glede pisanja bloga. 

Sedaj pa še malo statistike. Danes mineva točno 146 dan, od kar pišem blog, to je slabih 5 mesecev in v teh 146 dnevih sem napisal 100 objav. V vsakem mesecu sem napisal okrog 21 objav, tale marec pa bo precej poraze, vsaj smo danes 23 in sedaj pišem šele 12 objavi v tem mesecu.

Ni komentarjev: