torek, 10. marec 2009

Šumeča tableta.

Kdor redno bere moj blog se lahko spomni, kako sem že pisal, da sem bil med zimskimi počitnicami bolan. Takrat mi je bilo zelo dougčas, in imel sem tudi ene tablete, ki ti dajejo energijo, če si šibak. Te tablete moraš raztopiti v vodi in jaz sem imel čist preveč časa, zato sem to tudi posnel. 


To objavo sem hotel napisati že včeraj vendar me je Windows Movie Maker zelo zajebaval. Tako da nisem mogel nekaj narediti in je to moralo počakati do danes. 

3 komentarji:

Povšo pravi ...

Kako te lahko Movie Maker jebe mi ni jasno, hehehehe. Kot da ti požre šest giga rama :D

Simon pravi ...

Men tut ni jasnu sej Matica je tut dokler je meu tastar comp. Kr napiše da je prišlo do napake in se ugasne.

Unknown pravi ...

haha ! :D
ČE bi dau toplo vodo in tableto razdrobiu :D bi rekacija potekla hitreje xD :D tu smo delal pr kemiji xD