nedelja, 1. marec 2009

Facebook

Danes pa sem se odločil, da napišem nekaj stvari o fejsbuku. U četrtek se mi zdi, da je bilo ko sem se tudi sam prijavil na fejsbuk. Najprej sem mislil, da je stvar čist slaba, kakor kašn netlog, ki mi res ni niti najmanj ušeč. Prijavil pa sem se tudi s posebnim razlogom, ta pa se glasi takole: Večkrat Matic vleti na msn me klikne in pol mi nekej začne govort kaj se tam dogaja, al pa da je eno dobro žensko najdu in jaz bi to rad vse videl, ampak se neda. Ker kot najbrž že veste moraš biti prijavlen, da sploh vidš tisto malo slikco od določene osebe, če pa hočeš kaj več moraš biti s to osebo celo prijatelj. 

V tem kratkem času sem tudi sam spoznal, da fejsbuk sploh ni tako slab in da je veliko boljši, kot netlog. Res folk ne govori zaman o fejsbuku. 

Usi, ki bi me radi dodali za prijatelja ali karkoli drugega me najdete na temu linku:

Sliko imam samo eno, ampak bom poskušal to kako zrihtati, tako da jih bo potem več. Vendar boste morali počakati, da se moje oko pozdravi :D.

2 komentarja:

mj pravi ...

lej k odpre profil! Če dam js link napiše da ne obstaja... FAKOF!
In... a sm gdaj kako hudo žensko najdu gor? xdxd.

Simon pravi ...

men pa odpre in pol enkrat sm še enkrat tvojga probov, k si ga na blog prlepu in mi je tud odprlu. Drgač pa če ne odpre napiš: Simon Smole.