ponedeljek, 2. marec 2009

Photoshop.

Danes pa se bova "pogovarjala" o photoshopu. Danes sem si ga lahko bi temu rekli končno tudi jaz inštalerov. Čeprav me je Matic nekaj govoru, da mi zaradi windowsov nebo delalo, ampak mi dela vse v najlepšem redu, zaenkrat! 

Photoshop sem si hotel nasneti že kašno leto nazaj, vendar mi je spet ta Matic reku, da bom šele čez kakšni 2 leti znal naredi ozadje za na blog ali za kamorkoli drugam. Letos pa me je prepričal s tem, da bolj da znam čez 2 leti, kot da nikoli. Nasnel pa sem si ga tudi zaradi tega, ker se mi neda več njemu težit za vsako stvar, ki jo slikar ne zmore :D. Ampak dokler se bom jaz to pridno učil, pa mi bo vseeno še kaj naredil zame, je tako Matic?

Drgač pa sem že najdu nekaj na partisu. Neke osnovne korake pri photoshopu, tku da si bom tisto dol sneu. Jaz mislim, da mi bo program kar všeč, čeprav bom velikokrat popizdu zaradi stvari, ki mi nebo ratala ali kaj podobnega. 

1 komentar:

mj pravi ...

Nism ti js reku da neboš nikol znou, to si se ti zgovarjou. (: Drgač maš pa miljon tutorialou na www.zmaga.com