ponedeljek, 16. marec 2009

Dežuranje.

Danes sem bil prvič dežuren v srednji šoli. Čeprav mi, ki smo prvi letnik naj nebi bili dežurni prvo leto, ampak je ravnatelj letos to spremenil, čez da bi rad razbremenil 4 letnike. Tako sem bil danes končno na vrsti jaz in še trije moji sošolci. Dežurni smo kar 4 ja, to pa zato ker je eden v kleti, drugi v pritličju, tretji v prvem nadstropju in četrti v drugem nadstropju. 

Že učerej sem vedel, da bo dežuranje zelo dolgočasno, saj naj bi bli skus na svojem mestu. In res blo je doukcajt za umret. Čeprav na svojem mestu nisem bil skoraj nič, pred malco sem bil vsaj med odmori po malci pa še takrat ne več :D.

Enkrat 4 uro sva z Domnom odšla k Evi, ki je bila dežurna v drugem nadstropju, tam smo delal vsega pomalo. Najbolj zanimivo pa je bilo metanje papirčkov v njena prsa :D. Ker Eva rada nosi take bolj odprte majčke, tako je tudi prav sva to z Domnom pridno izkoristila. Med papirčki pa se je v moji roki znašel tudi nek tak piškotek al kaj je že unu, drgač so Dragee keksi, tako se imenujejo, katerega sem ji tudi vrgel in zadel natančno med prsi. 

Ko se je bližal konec dežuranja sva z Domnom v neko knjigo, ki smo jo morali potem oddati, napisala tole:

Eva se je razkazovala, medtem ko sta ji 2 neznanca metala papirčke med prsi. xD.

Ni komentarjev: