petek, 27. februar 2009

Blogerska igrica.

Kot so že skoraj vsi vključeni v to igrico 6x6, je Matic vključil še mene, tako ti moram pokazati 6 sliko v 6 mapi. Ko sem šel to pogledat, ker me je zelo zanimalo katera slika bo sem bil kar malo presenečen. Najmanj sem si mislil, da bo glih tale slika:


Slika je bila posneta 2.6.2007 se mi zdi, ko se je moj stric poročil z njegovo na sliki bodočo ženo. Ja to je bilo na Otočcu, ko jih je fotograf nekaj utrujal z različnimi kadri. Jaz pa sem samo tam uletel in preprosto prtisnu in nastala je ta fotka.

Tole zanimivo blogersko igrico pa naj opravijo še: Hmm, da malo razmislim. Vsi, ki jo še niste, ampak pazite, da vas nebo več kot 6 :D. Navodila so čisto preprosta, le prebrati jih je treba.
* na računalniku se postavite tja, kjer shranjujete slike
* odprite ŠESTO mapo
* in izberite ŠESTO sliko
* objavite sliko na blogu in malce razložite, kaj se je dogajalo takrat
* pofočkajte ŠEST ljudi in jim to sporočite na njihovem blogu

Ni komentarjev: