sreda, 25. februar 2009

BlaBla.

Zadnje čase mislm odkar nism več bolan sem prov zgubu voljo do pisanja bloga. To pa zato, ker sem si za februar zadal cilj da napišem toliko objav, kot je dnevov se pravi 28. Ampak težave so se pojavile že na začetku februarja, a to sem nekako rešil z dvema objava na dan. Tako da preden sem zbolu sem bil le 2 objave v zaostanku z dnevi. Ker sem bil cele 4 dni bolan se je stanje še bistveno poslabšalo. Čeprav sem imel pred boleznijo ene 3 objave v glavi, a se sedaj ne spomnem za nobeno več. Tako zdaj pišem 19 februarsko objavo in imam 2 dni pa še mau da napiše 9 objav. Saj to je povsem možno 3 objave na dan pa smo tam pri številki 28, ampak problem je kaj pisat. Drgač sem se pa itak že sprijaznu s tem, da svoj cilj nebom izpolnil, kot da je prvi k ga nebom :D.

Učerej smo bli u šoli vse tja do 6 ure popoldne. Imeli smo neko proslavo za starše. Tako da sem bil skoraj cel dan v šoli. Več o tem pa rajši nebi, kot da je kle kej pametnega za povedat.

Ps: Ugotovil sem, da mi na pamet pada čezdalje več istih naslovov, ki se že nahajajo na mojem blogu. Zato sem dal danes čist nek beden naslov.

Ni komentarjev: