petek, 27. februar 2009

Iščeš pozornost?

Bila je davna sreda, ko smo pri špotni vzgoji igrali rokomet. In takrat se je zgodil dogodek, ki me je čist preveč spravil v pozornost. Pa ker si glih se potrudu in odpru moj blog, ti bom dogodek podrobneje opisal :D.

Kot sem že rekel smo igrali rokomet in naša ekipa je imeli proti napad, v katerem sem bil glavni udeleženec jaz. Ko sem glih hotel sprožiti strel proti vratom, je po desni strani pridrvel en iz A razreda in me po nesreči s komolcem udaril na uč. 
Na začetku me je samo malo bolelo in sem mislil, da pač ni nič posebnega. Videl sem šele, ko sem prišel domov v kopalnici. Ampak sem imel samo malo pod očesom črno. Nič posebnega. Ko pa sem se drugo jutro zbudil me mati upraša kaj mam tu in jaz ji pač povem kar se je zgodilo. Potem pa preden sem šel v šolo sem se pogledal v ogledalo in videl zelo velik kar vijolčen flek pod očesom. Ja že včeraj v šoli so me usi spraševali. Ampak učeraj se sploh ni toliko videlo. Danes pa se vidi veliko bolje, ker je stvar ratala čist črna. Zato me je vsak že 2 krat vprašal kaj sm delov.

In da bom zgledal še večji pretepač smo danes pri špotni igrali košarko. Ne sej nisem dobil še na drugo oko :D. Sošolc me je ponesreči popraskal med prstoma, do krvi. Ja kožo mi je dobesedno stran odtrgal xd. Ja res sem bogi, čeprav me oko nič ne boli, ampak se vidi fajn.

2 komentarja:

mj pravi ...

Model, slikej se. (:
Še malo te pofotošoperam pa boš ko tahud pretepač.xd

Simon pravi ...

ja glih dons sm hotu nekej za facebook probat sm sm pol pogruntou da se nebom kr mam tu črnu