torek, 17. februar 2009

Se opravičujem!

V tej objavi pa se ti bom opravičil, ker učeraj nisem napisal objave z naslovom Švica, kot sem ti obljubil. Tega pa je posledično kriv tut stricMatic, ki mi ni poslal slik iz tastarega računalnika, ker je imel preveč dela z After Effects. Več o njegovih problemih s temi programi si lahko preberete tukaj. Ja hudič je to, ko si od enga modela odvisen :D. Ampak upam, da mi bo danes tisto poslal, drgač bom jst k njemu v prečno uletu xd.

Učerajšni dan ni bil nič posebnega. Dopoudne sem bolj kot ne preživel za računalnikom. Popoudne pa sem bil v trgovinah, od kjer sem odšel bogatejši za 90 ojrou. Ampak to ni bil denar, ampak so bile stvari, ki so vredne toliko. Namreč kupil sem si hlače, jopco in majco. Ja zvečer pa sem bil spet za računalnikom. Ampak matic je kmalu odšel gledat en film, tako mi je ostala samo še Klara, s katero sva se še nekaj časa menila. Nato pa sem kmalu odšel igrat trackmanio. 

Upam, da se danes še enkrat slišva.

Ni komentarjev: