torek, 3. februar 2009

Francija vs. Hrvaška

V nedeljo je bilo finale SP na hrvaškem. Verjetno je vsaj eden med vami, ki je tekmo gledal, tako kot jaz. Za to objavo sem se odločil šele zdaj, zato ker sem na internetu zasledil en zanimiv dogodek po končani tekmi, pri podelitvi. Jaz sem navijal za Francoze, tako kot vrjetno polovica Slovenije. Tako je tudi pri vsem drugem športu. Vedno navijam za vse druge razen Hrvate, razen izjem, ki pa jih sedaj nebi našteval. Na vsaki tekmi se bi neki tepli brezveze al pa razbijal. Poleg tega pa so tudi igralci nesramni. Tukaj je samo en primer :



Jaz osebno mislim, da tak zvezdnik, kot je Balič si tega nebi smel privoščiti. Ampak je Hrvat in oni itak lahko delajo kar hočejo. Pa tudi krožni igralec nek Vori je nakoncu hotel sodniku v glavo vržt žogo. Tu je višek nesramnosti.

3 komentarji:

Lenko pravi ...

Se kej druzga prčakuje od hrvatou?

Sašo pravi ...

jebali te hrvati.

fuj mrčes, golazen posrana.

mj pravi ...

Tud IQ jim bol proti jugu vleče...