nedelja, 22. februar 2009

Švica.

Sedaj pa tako zelo pričakovana objava, ki nosi naslov Švica. Kakor smo v 8 razredu osnovne šole potovali v Berlin, smo to tudi lani se pravi v 9 razredu v Švico. Se pravi z avtobusom :D.

U Švici se pa res spomnem samo en tak dogodek, ki je zanimiv za bralce bloga. Ja kje je Matic, ki bi me še na kaj spomnil. 

Ubistvu blo je zvečer, ko smo v eni sobi gledali nogometno tekmo. Kajti tisti dan je bilo glih otvoritev Evropskega prvenstva in prva tekma je bila med Portugalsko in Turčijo. Vsi so navijali za Portugalsko še posebej punce, saj je pri Portugalcih igrav Cristiano Ronaldo. Tako sva z Maticem odšla v svojo sobo navijat za Turke in tja povabila tudi druge. Vsak je s sabo prnesu neki za jest al neke piškote, čisp, bonbone... Kmalu se je tega nabralo fuul, ampak kdo bo jedel za vse je bilo bolje ležanje na postelji in gledanje fuzbala. Vendar so se gostje kmalu pobrali, tam pa smo ostali samo še 4 mogoče 5 in skupaj pogledali konec tekme. Potem je pa itak preverjal učitelj če smo vsi v svojih sobah. Vso tisto hrano, ki so jo prinesli pa smo morala z maticem sama pospraviti, če me spomin ne zapušča sta nama pomagala tudi Gorenc in Bađo. 
Ampak useen smo se mel fajn, smejal smo se pa tudi čist preveč.

Ja to je ves moj spomin iz Švice. Zdaj pa vam bom še pokazal slike, iz katerih sem naredil nekaj podobnega filmčku. To pa sem naredil zato, ker je bilo slik 111 in jih je preveč če  vsako posebej kle prilepim, nekaj sem jih tudi zbrisal in sedaj jih je okrog 80.


Zdej sem se še spomnil, da bi v Lihtenštajnu pozabil torbo. Vendar mi jo je prinesel učitelj. Čeprav tudi če bi jo tam pozabil se nebi nič sikeral. Notri sem imel le sendviče, dežnik in še nekaj nepomembnih stvari. Pozabu bi jopa zato, ker je bla tm neka ženska, ampak se zdej ne spomnem točnu kaj je blu z njo narobe.

Ni komentarjev: