četrtek, 5. februar 2009

Pomembno obvestilo!

Pač to objavo pišem kar tako, ker mi nič drugega ne pride na pamet. 
Uglavnem danes zvečer ob 20.00 uri ne spreglejte predstavitev Ekonomske šole na vaš kanalu :D. To traja kar celo uro. Čeprov nevem kaj so toliko časa snemali. Jaz vem samo, da bo ravatelj neki govoru pa dva dijaka naše šole. Eden iz med njiju je tudi moj sošolc. Pa snemali so tudi nas in naš razred. Upam, da je posnel tudi Slovensko zastavo, ki smo jo nalepili v naši učilnici. Prlepli smo jo s patafixom. Morm reč, da dobr drži :D. 


Evo to je patafix, če slučajno kdo neve.

Zdej pa se grem matematko učit, ker jo jutri pišemo pa nimam pojma al pa tut. Upam, da boste preostanek popoldneva in večer preživeli bolje kakor jaz. Ko bom imel pred sabo učbenik Linea, šop listov in v roki svinčnik. Zvečer pa le ne spreglejte predstavitve naše šole.

5 komentarjev:

mj pravi ...

kaj ti ni jasn s tem patafixom? (:

Anonimni pravi ...

patafix 4 ever :D.

Unknown pravi ...

PATAFIIIIIIIIIXXXXXXXX je zakoooon :D

Ej učer ns sploh ni blu.. smo b li preveč groznii :D:P xD

Anonimni pravi ...

ja ne. Ta vaš kanal je najslabši kanal. Najprej se un model tm not u maskoti trud unga ekonomčka osnosil brezveze kao smo mogl razred pospravt in pol tm neki snema in pol iz usega tega sranja ni blu nč. dobr usaj tu da nam je pou ure kemije odpadlo

Me pravi ...

se strinjam s tem vaš kanalom.. bv.
patafix rula :D