ponedeljek, 9. februar 2009

Vedno znova in znova.

Ja spet sem kle, ker sem to pozabil omeniti v popoudanski objavi. 

Naša profesorca za kemijo me vedno znova in znova preseneča. O tej kemiji in vseh teh zadevah sem na blogu že kar neki pisal. Če koga zanima in si še ni ogledal, lahko to pogleda spodaj pod arhivom. Naslov prve objave je Kemija, druge Kemikalije in tretje Vedno znova in znova. Čeprov se mi zdi, da je to preveč ampak se dogajajo take stvari, ki morajo na blog :D. No zdaj vam bom povedal kaj se je zgodilo danes, ta novica je še čist sveža.
Danes bi morali popravljati kemijo, enga sošolca, ki ima tudi nms ni bilo, zato sva z Lenijem mislila, da tudi medva nebova pisala. In res nisva, pa ne zaradi tega, ker unga sošolca ni bilo. Ampak je preprosto pozabila. Svašta. In pol naj se še kašna Neža pojav, k bo rekla, da ni čudna in zadeta od kemikalij :D.

3 komentarji:

marolt. pravi ...

(pazi da ni Neža tista zadeta.:D)

Unknown pravi ...

Eeeeeej Jaaan !!!

Anonimni pravi ...

ej model al jutr tut nebova zihr