nedelja, 22. februar 2009

Bolezen.

Ko sem se v torek že veselil, da se bom z Ajdo izenačil s tremi objavami na dan, je prišla k meni mati in me začela utrujati z gledanjem valete. Ko je bilo valete konec, sem imel ravno toliko časa, da sem slike malo pregledal in jih razporedil po vrsti. 
Naslednji dan pa sem zbolel, kar tako čez noč. Danes sem malo boljši, to pomeni, da nimam več visoke vročine in tudi vse drugu me ne boli več. Ampak še zmeraj se ne počutim najbolje, tako da je jutrišnji pouk vsaj zame še uprašljiv.

Objavo sem mislil napisati že včeraj, vendar na območju Bršljina oz. Novega mesta včeraj ni delal T2. Danes zjutraj pa nisem mogel napisati, zato ker so mi poslali nov ruter, ker prejšnega niso mogli porihtati, vendar mi niso poslali istega in je ta prešibek, tako da mi ne vleče eno nadstropje nižje.

Med mojo boleznijo pa se mi je zgodilo tudi par čudnih dogodkov. Med drugim sem dobil tudi axe boksarice, ki so bile omejnjene že v objavi nazaj. Enkrat sem padel tudi v nezavest, ker sem imel vročino 40,1 sem bil zelo šibak in sem v kopalnici padel v nezavest za par sekund. Pri padcu sem se tudi udaril v brado, katero sem imel potem vso črno. Malo se mi še sedaj pozna. 

S to objavo sem imel kar nekaj problemov, pomojem zato, ker že dolgo nisem pisal, zato sem si tudi vzel več časa. Čeprav vi to ne vidite, mi lahko vrjamete. Naslednja objava pa obljubim, da bo Švica. 

2 komentarja:

nejko pravi ...

Mene je tut učeri spigalu in sm dubu vročino 39,7 in nism mogu it u brlin maršš. pa tut jutr nwm če bom šu u šolo

Ajda pravi ...

njaaaaahahahaha :D
ne morš ti mene premagat!