sreda, 4. februar 2009

Nadaljevanje.

Ja zdajle pa bom nadaljeval učerajšno objavo. 
Na tak način, kot prikazuje slikca v prejšni objavi je zgledalo moje namizje, ko je v mojo sobo pricepljal moj očka. No le ozadje je bilo drugačno, ki sem ga šele pol spremenu za foro. Nima veze! 
Ko je prišel dol se malo razgleda po sobi, kot da jo ni še nikoli videl. Nato pa začne buljiti v računalnik. Malo gleda in gleda. Potem pa ga jaz uprašam kaj je tako zanimivega. Odgovoril mi je le z nič nič in se je pobral vn :D.

Ali misliš, da mu je bilo kaj sumljivo glede na slikco u učerejšni objavi?

Njegove računalniške sposobnosti pa so take:
  • na internet mu morš napisat stran kaj bi rad vidu, ker jo sam nezna najti
  • mogoče se mu posreč da zna računalnik ugasn
  • na namizju med tolikimi ikonami nebi našel interneta
Njegov največji podvig pa je naslednji. Rekel mi je naj mu dam neke avte za gledat in sm mu neko stran odpru. In moj neverjetni očka je iz strani, kjer so sami avtomobili prišel na stran, ki se imenuje kulinarična slovenija. Ta program dandanes moja mati temeljito pregleduje :D.

7 komentarjev:

mj pravi ...

hahahahah.^^
No, pr nas so malo bolj izobraženi v tej smeri..

Simon pravi ...

jp. Tvoja babica je velik bul izobražena, kot moj očka :D. Pomojem je tu krivu k se itak ne zanima za računalnik. Taku da kaj čm mu jst neki silt, da bi ga nekej nauču.

Lenko pravi ...

Pr nes mamica obvlada stvar, očka zna nekej malga: mejl pa to (A)

juree pravi ...

lool...an mojo nesreco so moji tej smeri "prevec" izobrazeni...fotr zna celu pogledat med vsemi nastavitvami od gdaj do gdaj je biu comp przgan in ka je blu odprtu^^....

Simon pravi ...

ja tu je pol zelo problem, če so tku izobraženi in morš bit pri vseh stvareh previdn.

Povšo pravi ...

Mudel, zaklen se v sobo ko mastrubiraš ;)

Anonimni pravi ...

potem je še bolj sumljvo. a se ti ne zdi?