nedelja, 15. februar 2009

Berlin.

Kot sem že enkrat pisal, smo šli v 8 razredu OŠ v Berlin. Zdej nebom več ponavljal stvari, ki sem jih že napisal. Vsi tisti, ki si to objavo niste še prebrali, lahko to storite sedaj in sicer tukaj. Sedaj, pa bom objavil samo par slik. Tiste najzanimivejše nesmem s strani oseb na sliki, eno mi je matic pobrau... Zdej pa vam bom pokazal vse, ki so mi še ostale.

To je nek curek.

Mlin mogoče podoben kašnim nizozemskim.

Reichstag-nemški parlament. Notranjost si lahko ogledate tukaj.

Victory Column- stolp zmage, nekaj v tem smislu.

Men se zdi, da je to neka palača pač.

Nuša in Amela pred palačo. 

To je vrt pred nekimi hiškami, kjer naj bi imeli veliki trije v 2. svetovni vojni konferenco. Ta zvezda naj bi bil pa nek komunistični simbol.
Fernsehturm- televizijski stolp. Mi smo bili tam kjer je una krogla, razgled je biu res prelep :D.

Berlinski zid.

To so bile vse slike. Nuša & Amela, mogu sem dati eno sliko z osebami, drgač je preveč pustu. Jutr pa vam bom opisal dogajanje v švici in prilepil slike. 

2 komentarja:

mj pravi ...

Preveč hudo je blo<3.
Zato grem pa u soboto nazaj. In grem use to pogledat šeenkrat+ še par stvari k jih takrat nism vidu.

BE.JEALOUS.

Simon pravi ...

peder. Jst bi šu tut z vami :D.