četrtek, 20. november 2008

Kontrolne in še kej.

Letos mi te kontrolne pa res niso usojene, ku da so mi ble gdaj :D.

Že dougu nazaj smo pisal nemko in neboste vrjeli zmankalu mi je neverjetnih 1,5 točke do 5. 
Pol smo enkrat pisal slouko kjer mi je mankala ena točka do 4. 
Dons smo dubl pa nazaj matematko in spet so mi mankale 2 točki do 4, istu ku pri 1 kontrolni, ki smo jo pisali že pred kakim mesecem.
Edinu srečo sm meu pa pr zgodovini, k sm jo pisou 5 xd.

Jutr bom dobu pa še en šut pr angli, če ga ne dobim bo čudež in tu tak, da večjega nezna noben nardit xD.

Tu bi blu dons za use, zgudilu se pa itak ni nč pametnga. Razn tega, da sva šla s fotrom probat peugeota 407 u prečno, k sm kr jst dubu neku povabilu. 

2 komentarja:

ameLca.^^ pravi ...

Kaj bi ti sploh rd? Maš popoune ocene. Če bi mela jz 4 pa 5 bi blu like super.

Simon pravi ...

hahahaha tu so moje letošne najbulše ocene drgač mam tut 2 cveka xD. Pa unu k mi je mau točk mankalu do 4 tu je 3 a veš? :D.