torek, 4. november 2008

Kr tku mau...

Zdej sm v šoli kot vrjetnu usi vi moji zvesti bralci :D. No nahajam se logičnu u računalniški učilnici, kjer pišm tale blog.

Smo pri pouku informatike uči pa nas Srečko Paderšič. Učimo se neboste vrjeli kaj mape in datoteke, kako se mape kopera iz ene u drugu, kako se jih preimenuje, kako se jih naredi itd. uglavnem kr neki.

Jst pa preprosto si skozi okno ogledujem splošno ali pa brskam po netu, usi delamo nekaj drugega on pa razlaga samemu sebi :D.

Opa, opa k men prihaja morm it BajBaj :D

4 komentarji:

Me pravi ...

hehe.. smolee.!! fižoućk.! sj te nmot d te tko kličm an? xD ajooj.. kdu bi si mislu d maš blog.!! xD ampk se strinjam.. un pedr sam seb razlaga.. haha dns krdvakat mene prašu.. pa stauk zmer začne z unim: gospodična? oz. gospodič?? grrrr... sovražm tega tipa.! xD drgač pa.. kr tko naprei z blogom. dj d nau umrl xD :P

Simon pravi ...

če boš ti brala pol nebo xDxD. Al pa k je uno špelo kosmač poklicou pa je reku gospodič xdxdxd

Me pravi ...

XD lol ma ia .. a dj defektn je xD ampk škrba je pa najjača xD :P

Me pravi ...

ajoj.. uzamm nazai xD škrba a.k.a. defektna baba xD :P kku jz zmer narobe ludi ocenm..xD dem xD