nedelja, 16. november 2008

Prometna nesreča.

Učer smo hotel it u Ljubljano, in ko smo se že usi zrihtal je zazvoniu matkin telefon. Bil je moj stric, reku je naj pridemo ke da bomo šli kolerabo mult al neki tazga :D. Jst sm mislu, da bom popizdu ampak pol sploh ni blu tuh hudu.

Ko smo pršli ke smo šli na njivo, ko sm zagledou tulk kolerabe sm mislu da bom še enkrat popizdu, ku da nism biu že dost razpičkan zarad tega kr nismo šli u Lj. Ampak delouceu je blu dovol in so tu hitru pomulil. Jst sm samu ajmarje stresou u traktorsko prikolico in tku bildou mišice in po njivi furou traktor xD.

Tu sm delou use dokler ni bla traktorska prikolca pouna pol pa sm tu zapelou domou (ne k seb u bršlin xd) tam pa bi se skorej zgodila moja 1 prometna nesreča. Tku iz njive zapeljen na cesto in pol je biu hmal ovink tku jst pelem čist po svoji strani ne nevem kulk prehitru in nasprot po moji strani prleti moder clio jst sm samu hitr bremzo pohodu on pa je nahitroma odviu, manjkalu je kakih 10 centimetrou. Taku, da sm biu pol učer še ceu dan presran xD. Ampak tu nism nobenmu povedou kr pol nevem če bi mi dal še za pelat :D. 

Tu bi blu tu glede učerejšnega presranega dneva.

4 komentarji:

marolt. pravi ...

V Sloveniji se vozi po desni strani fant.
Pomaga;)

Simon pravi ...

ja sej sm po desni pelou nism po levi jst nism prekršu zakona jst sm ga edinu s tem ker nimam izpita xDxD.

Anonimni pravi ...

stari, ti si prizadet.

Me pravi ...

hahahahha.. sori ni smešnu..hahahahahahahahah ampk je.. simon za volanom traktorja XDXDXD:P c-c-c