sreda, 5. november 2008

Razer.

No danes bo debata tekla o miškah. Pa ne o miškah une k jih najdete u kleti, ampak o unih k jih mate na računalniških mizah :D. 

Jst mam miško Razer, ampak men se zdi tu čezdale večje sranje. Jst osebnu mam Razer copperhead, če mi jo nebi kupila mat bi si sam kutu krait, zatu kr je pou cenejša. In, ker mi jo je kupila mat sm si reku zakaj nebi uzeu pa to k je malce dražja, in s tem po mojem mnenju malo bolša. 

Zadnč pa sm brau matotou blog kaku njemu učas kr nedela, in ob tem sm mau razmišlou in ugotovu da tud men učas kr crkne. 

Tku, da sm pršu do spklepa, da je bolje uzet uno za 20 ojrou, kukr neko gamersko za 30 in naprej. Če moje neb mat kupila bi jo že zdavnej fuknu ob steno, kukr moj sošolc, ker bi se mi zdelu škoda dnarja, ampak okej men jo je kupil mat :D.

Kašne miške mate pa vi?



8 komentarjev:

marolt. pravi ...

''...in ob tem sm mau razmišlou in ugotovu da tud men učas kr crkne...''
LOL, izjava stoletja.!
Ne me jebat.. hahahahahahahahaha!

Me pravi ...

xD če bi vedla bi ti povedala. xD glaunu d dela xD jz sm si pa ceeu koomp saamaa kupilaa!! XD :P

Simon pravi ...

kje maš tuk dnarja?

mj pravi ...

Jah, je mela Tina vendarle prou.
Logitech, maš najmanj za zgrešit.

PS: Jaz šekar sestri miško odklaplam... xd

Me pravi ...

hahahaha.. neki u štumfih.. neki za postlo.. neki pod jogijm..xDXDXDXD :P

Simon pravi ...

hvala k si povedala zdej sm še nevem kje živiš xD

Sašo pravi ...

nono...sej razer ni slab...js mam copperhedko...pa jo mam prbližno že pou leta in lpo dela...sm bi zeleno k zdej mam modro..xd

Simon pravi ...

jst mam pa rdečo k niso mel druge pa bi meu tut kašno drugo xD