četrtek, 20. november 2008

Neki je treba...

Folk kaj je z nami že od pondelka nismo nč objavl, razn Zale k ma usak dan neki dobrga :D. Tu je res neka kriza, noben nima o čem govort pa je že sreda. Sej jst tut vem da nimam kej pisat in brezveze kle neki tipkam sm useenu nemorm, da nebi pisou xDxD. 

U petek popraulam anglco k sm jo šut pisou. Ampak pomojm jo ne bom popravu, kr se mi neda učit, kr je krneki, ker ne zastopm ama ništa nč. Tku da rabm inštruckije pa ne samu do petka ampat tud za nadaljih 4 leta pa še pol po potrebi. Bit mora inštruktorca, mora bit kukr tulk uredu (lepa) itd. xDxD. Prijave zberam na 041585645

Dons smo pisal matematko že 2, blu je fuul premau cajta za use rešt, tku da upam da bo usaj 2 xd. 

Evo tu sm zdej mau natipkou tku da sm zdej pomerjen :D.

9 komentarjev:

mj pravi ...

Jaz sem lahko tvoja inštruktorca.
I speak english very well. And I can also teach you for Splašna Mtura.
Tale zadn stauk bojo sam moji cjeuci razumel.xd.

Drgač sem pa lepa tud. Velka sem okrog 170, nisem debela in imam C košarico. ;)

Simon pravi ...

aha bom premislu sm kuk si pa stara?

Zala. pravi ...

zala al zala js?:)

Simon pravi ...

ti zala xD

Zala. pravi ...

uuu. sam zdej sm nehala bit pridna :) bom se potrudila da dubite spet kakšn blog:):D

Simon pravi ...

ti kr

Me pravi ...

xD am... ja pa znaš kei anglešku ti? xD kuk si dubu ku si biu uprašan ? :D

Simon pravi ...

nimam pojma dubu nism nč kr se morm sam jaut enkrat xD

Unknown pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.