sobota, 22. november 2008

Zima.

Bliža se zimaaa!!! :P. 

Dons so šle mat pa sestra na sprehod, in so mi prejle povedale, da je začeu sneg padat. No neke snežinke so naletavale, jaz pa fotr smo se tku režat začela še zdej se režim MUAHAHA. Jst pa sm ju uprašou če so marelo odprle xD. 

Ampak mejbi so ble pa res kašne dve snežinke, k je fotr gledou po televizji, da je biu u gorah že sneg, mogoče je kašno tut sm prneslu xD.

Men je zima osebnu čist ušeč. Kaj pa vam? Sm najlepša je pa takrt k je velik snega kukr zala prau, da je najbulši občutk takrt kadar se zbudiš v zasneženo okolico. Tu je res luksuz :D.

Evo meu sm mau preveč cajta pa sm eno sliko poiskou xd.



Zdej pa grem kr je mato na msnju naredu grupića in mi skus oranžnu žviga mi gre že na žiuce :D.

9 komentarjev:

Me pravi ...

hehe. ŁoŁ. ja zima je zakon stvarca edin k je mau mrzlu. xD

Simon pravi ...

tu je še bulš k je mrzlu tu mi je sploh ušeč. k grem vn u kratkih rokavih delat mrtvake xDxD.

Anonimni pravi ...

ti si res prizadet. se mi smilš.

mj pravi ...

Lool. U kratkih rokavih ja. Najbolš da greš nag. =)
Sploh pa nevem zakaj sta se jima režala, ker prvo kot prvo to sploh ni smešno, drugo kot drugo pa je sneg res padou. Učerej smo bli na igrišču js nejko in anži in so snežinke naletavale. Majkemi. takoda smo učerej teoretično igrali košarko v snegu. xd

ameLca.^^ pravi ...

Sovražm sneg. Sploh neuem kaku ga mate lahku radi. xS

balkanecx pravi ...

amela ne zamert sam mi smo normali! tega ti še noben ni povedu kr se verjetnu usi bojijo tvojega visoko piskajočega zvoki ki bi najverjetneje reku omg!!

ameLca.^^ pravi ...

Lei Domen če normalnost stoji na temu, da si normaln če maš rd sneg, pol kul pač nism normalna. Če me hočš uničt raj kej druzga reč kukr pa da piskam. Si se že kdaj poslušau kaku ti govoriš?

Me pravi ...

ej.. ne se kregat.
aam.. ka ie mrtvak? xD
kratki rokavi? sm res. nag pejt. sj te nau zeblu. ;)

Simon pravi ...

mrtvak je tu da se greš u sneg fuknt in ostane tvoj obris xD.

Itak tu k amela piska je čist preveč smešnu tku da tih bod pa se ji smej :D.