petek, 14. november 2008

Petek.

No danes je petek, kot vrjetno usi veste. Danes je prou poseben dan al ni? :D

Zbudu sm se že ob pounoči ko sm svojmu frendu matiicu poslou mesič za rojstn dan, mislu sm da sm prvi in me je že prehitela tjaša, ker sm jst čakou na minuto čez pounoči xD. 

Dons sm spau use do 8 ure vi neveste kaj tu pomen da med tednom lahk spiš do 8 tu je amerika xD. In zdej sm pršu iz kina mau čudnu je da prideš iz kina ob pol 4, ampak mi smo mel nek filmski abonma, tu je za neke proste izberne usebine. 

Gledal smo Wild Child (Divjakinjo), film je biu še kr uredu pa tut glavna igralka (Emma Roberts) je bla kr uredu :D. 

Drgač pa smo se mel fajn no usaj nekateri. Klemen se pomojm ni meu glih neki fajn kr je skus dobivou kokice u glavo. Ampak tu ne navadne obične kokice ampak poslinjene in on jih je ene par preprostu pojedu, vem ja ogabnu ampak kaj čmo xdxd. Za nakonec pa je od mene dobiu še eno pošiljko kokic na glavo in za vrat. Une ostanke od kokic sm mu stresu za vrat, čeprou jst nism tku nesramen mu nism hotu useh ampak sošolc mi je dvignu roko in tku so usi ostanki padel na njega xD. 

Ps: Matiic use najbolše (^)

3 komentarji:

Me pravi ...

iiu. poslinjene???
f.u.i....

Simon pravi ...

ja jon je dau kokico u usta dau van in mu jo fuknu xDxD.

Simon pravi ...

vn*