nedelja, 30. november 2008

Vislice



Evo tku smo se pa šla z matotom na msnju vislce, ker nama je blu doukcajt :D. 

Veste vi mogoče kaj pride?? Tole besedo mi ni še čist noben pogruntou. Mato ti bod tihu k sm ti zdej povedou k sm te obesu xD.

7 komentarjev:

mj pravi ...

jaja. stem da jst rečem eno črko in prauš da je ni notr. Pol se pa nakonc udam oz. me je obesu. pa pove besedo in je una črka notr.
Jao jao.

mj pravi ...

aja. Pa drugič ko objaulaš kašn screen iz msnja, lahko naslov od sogovornika zabluraš al pa nekako zbrišeš.
Sicer ni panike če gdo vid moj msn. Mi nima kej. samo tko povem. Za koga druzga...

Simon pravi ...

itak kaj pa čjo ti itak te k moj blog berejo te itak usi poznajo če te pa kašn nepridiprav doda ga pa preprosto blokaš noben problem

balkanecx pravi ...

kaj mi daš če uganem besedo??
kr se mi zdi da vem kaj je.

Simon pravi ...

nč. kaj bi pa rad?

balkanecx pravi ...

TO SE DRGAČ REČE TKO ZA FORO- če še ne veš.

Simon pravi ...

gdu je reku da jst nism reku za foro? :D. No dej povej če veš