torek, 25. november 2008

Kraja.

Zdej sm pa pršu domu. Ampak ne iz šole, z mami sva šla u špar, kr kot veste gremo jutr u ljubljano pa sm si eno žemlo pa salamo nabavu. 
Pa je padou dž in sva mela dežnik. In ku sva not pršla sm ji reku naj mi, da dežnik da ga bova kr tm pustila zraven koša za marele. Najprej je rekla da ne ampak sm jo prepričou. 
Ko pa sva pršla nazaj je biu samu še njen dežnik. Bedak retarderani mi je ukorou uničen dežnik. Ta zihr nima nč u glav xD.

Prvič sm od kar mam blog napisou na dan 2 objave, napredek xD.

6 komentarjev:

mj pravi ...

Hahaha. Kaj mislš da jo je gdo namenoma spizdu? Tud če jo je. Mislš da bo šou tam preverjat če je marela cela al ni?
Srečo si meu. (:

Simon pravi ...

ponesreč jo ni mogu zatu kr so ble samu najine :D. Ja ne. Ku je vn pršu je dž padou in pol jo je pomojm tut odpru če jo je že uzeu in je vidu xD.

Povšo pravi ...

Jebeš marelo :)

ZaLii.^^ pravi ...

Ja upam d sta pol saj uzela uno marelo k je še ostala in nista šla domou mokra. Ali pač? =)

Simon pravi ...

ja uzela je mat svojo. zakaj jo nebi?? itak pa ku smo medva vn pršla je nehalu padat xD

Me pravi ...

ti pa maš srečo. xD