četrtek, 18. december 2008

Beda.

Četrtki so najbul bedni dnevi u tednu no usaj zame. Na urniku imamo same take predmete ki so bodisi dougočasni, bedni...

1. uro imamo ekonomijo. Ena stara ženska nam razlaga neki, sploh jo noben ne posluša, zarad tega po mojem tudi med razlago gleda u tla. Ona neki razlaga in pol če jo gdu gleda še ona njega gleda in pol k on glavo stran obrne tut ona se stran obrne al u tla al pa u kašnga druzga buli.

2. uro imamo kemijo. Ja tale ekonomija pa kemija so si po besedi precej u žlahti, drgač pa mislm, da nimata nobenih skupnih lastnosti. Profesorca je usako uro drugačna, pomojm so krive razne kemikalije, ki jo čisto onesposobijo pri njenem delu.

3.uro pa je matematika. Tu je najbul resn predmet, pri katerem usi delamo, usi poslušamo kot pri nobenmu drugmu. Preofesorca je dost stroga. Če se gdu presede prej pr drugih urah, se med odmorom hitro presede nazaj na svoje mesto, pred. Mislm, da se jo kr mau bojimo, čeprou se tut gdaj poheca. Njena najbulša usaj men je:

x: Jst pa tega neznam, ker me takrt ni blu u šoli
Ona: Ja kaj čm ti jst zdej, če mene nebi blu u šoli ku smo se učil črko A, bi bla zdej celu življenje Zdenk.
Zdenk pa zatu kr je drgač ona Zdenka :D.

Legenda: x-pač eden k tu reče , nima veze gdu.

Po malci pa sledi 4 ura, ko je navrsti moj najbulši predmet sam enkrat lahku ugibate. Angleščina. Profesorca je tku tku, sam predmet je pa bedn.

In že smo pri 5 uri, pri slovenščini. Profesorca se mi zdi uredu, pa tut slovenščina mi gre u prvem letniku veliko bolje, kot mi je šla u osnovni šoli.

6 ura, tud naša zadnja, ko imamo biologijo. Profeosr se mi zdi zelo smešen takrat, ko pride u šolo s trogarji. Drgač pa biologija me tut nikul ni neki zanimala, zato temu predmetu se tudi ne posvečam prau veliko, s tem sem mislu da u šoli bolj malo poslušam, ko profesor razlaga o vsem mogočem.

Uživejte, še namest mene ker se grem jst učit matematko in pomojm nebom neki uživou.

Ni komentarjev: