petek, 19. december 2008

Klemen.

Ta objava pa je posvečena samo in izključno Klemnu Gorencu. Če tole zdej bere je najbrž čist veseu sm pomojm nebo dougu :D. Objava je posvečena predvsem njegovim izjavam, ki jih ni malo. Jaz sem jih za vas nabrau 5,  te so take najbol smešne. Pa si jih poglejmo:
  • Bilo je davnega 27 novembra, ko sta našo šolo obiskala Matic Jazbec in Nejc Kozlevčar. Gdur jih pozna uredu, kdur pa ne pa glih tku uredu. Jaz sem vedu, da bosta prišla, ker smo se prejšni dan zmenili. In med odmorm sm jst šu dol. Bli smo 5 minut tm zunej in pol sm šu nazaj gor, ker se mi je začeu pouk. Vendar profesor je malo zamujal, tako da je Klemen jih vidu ku sta odhajala. On jih pač pozna ker smo prej skupej obiskvali OŠ Bršljin. In je reku če sta tu onedva in jst sm mu reku da. In pol je začeu usem mojim sošolcem razlagat kaku sm se jst Maticu u osnovni šoli prilizvou. Usi, ki nas poznate veste, da to ni res sm pač klemen ma svoje.
  • In že smo vstopili v najbolj veseu mesec u letu, bil je 1. december. Bili smo pri geografiji, ko nam je profesorca razlagala in kazala razne kamnine. Klemen pa dvigne roko in reče, da če bo gdaj rabila kej kremenovga peska, ji lahko on prnese, ker njegovi starši al gdur kol že delajo tam.
  • 3 december, ko smo bili spet pri geografiji in je bil Klemen uprašan. Profesorca mu je rekla naj na karti sveta pokaže Estonijo in on jo je začeu iskati v Afriki xD.
  • Bil je petek, 5 december, ko smo prišli iz telovadbe u razred in so nas na mizi pričakali bonboni, usak je dobiu dva. Ker smo bili petega decembra smo predvidevali, da je nosil miklauž. Klemen je prišel v razred malo kasneje, kot mi. Najprej je uprašou če ma kdo rojstni dan, mi smo mu odgovorili da ne, da je nosil miklauž. On pa je reku sej nismo 12 decembra xdxd.
  • In še zadnja od mojih arhiveranih. 8 decembra, pa smo bili pri slovenščini. Profesorica nas je uprašala, kako sta se imenovala prva prevoda Biblije. Klemen pa ji je odgovoril: Stara in novo zaveza :D:D.
Dons mi je bla pa tut ena njegova tku prou przadeta. Profesor je ocenjevou pinkponk (namizni tenis), in je dau 4 ocene pol pa skupno. Klemen je meu 4,4,4,4 in mu je dau 5 zarad sodelovanja. Jaz pa sem imel 5,4,5,5 in mi je dal 5. In pol me je Klemen uprašou kuk sm dubu in sm reku 5. On pa je začeu govort, da si ne zaslužm pa take. Klemen uglavnem kratku pa jedrnatu. Prfukjen si!

2 komentarja:

marolt. pravi ...

Meni je Klemen kul. Ti pa si malce ćuden. Nasploh z temi datumi pa tem... :s
Preden obsojam se raje obrnem na drugo plat zgodbe.

mj pravi ...

Klemen je kul. Samo učasih on "ve" malo preveč stvari (: .
Sploh pa:
Pizda vam šenkajo pr telovadbi. Pr nas sm jst dubu košarko 2, pr vas pa ti pingpong kr pet. Pa veš da te na nuli pustim (: