petek, 12. december 2008

Vesolje veselja.

Ker mi je totalnu doukcajt sm se lotu pisat blog. Doukcajt mi je pa zatu, kr ni strica Matica nč na msnju, ker je na Dunaju. Pogrešam najine popoudanske zabave na msnju. Ampak objava ni posvečena njemu. Sori Matic mogoče gdaj drugič xD.

Pred parimi urami pa sm ostou sam doma k ni tu poštenu. Sestra je šla na duhovne vaje nekam u Krško, kamor so jo odpeljali tastari. Tku sm ostou sam doma. Tu je res najbulš kr se ti lahku zgodi, sestra gre za dva dni od doma. Tku me usaj neha mau glava bolt, ni mi je treba poslušat itd. Tu je luksuz. Sm še večji luksuz je pa če si edinc, tu vi edinci mislte, da ni res sm vrjemte nam k mamo že izkušnje, met brata ali sestro je žiu hudič :D. 

Zdej vam bom pa še našteu kaj je dobru če si edinc:
  • Delaš kr ti paše
  • Noben te ne moti z raznimi bednimi izjavami
  • Z nobenim se nerabš kregat za comp in posledičnu se ne rabš krega s tastarimi, ki zmeraj potegnejo s tamalimi
  • Lahko si privoščiš tudi veliko več samote
  • Več si sam doma, ko grejo tastari kam
  • Ko gledaš televizjo lahko mirne duše gledaš, kar ti zapaše
  • Če tastarih še ni doma, in prideš pozneje nimaš nobenga, ki bi šu to zatožit
  • Noben ti ne brska po stvareh, predvsem ne po telefonu
Zanč je biu glede tega telefona lep primer. Tku sm se po msnju pogovarjou z Anamarijo (bol znana, kot banana) in Maticem smo imeli trojčka. Sestra pa mi je spizdila telefon in use lepu prečikerala. In naenkrat sm prbije gdu pa je ta anamarija, jst pa sm ostou tihu. Že vnaprej sm vedu kaj se bo zgodilo. Par minut kasnej pa pride fotr u sobo, kjer se je po postli valala tud moja sestra in ona mu je seveda na ves glas povedala, da sm "zaljubljen" v Anamarijo. Ampak blu je pa tku, da mi je dala ona svojo cifro in pol sm jst njo poklicou tku, da se je njej tut moja prkazala, da si jo je lahku shranila.

Sej vem, da tu usi , ki imate brate ali sestre veste sm jst sm pač mogu še enkrat tu napisat. Vem pa tud, da sm velik stvari pozabu napisat, tku, da kr sm pozabu napište pod komentarje :D.

Tu bi blu za enkrat use se vidmo in slišmo kasnej. A d i j o.

1 komentar:

Unknown pravi ...

Žiuljenje je prekratku da bi se sekeral za take stvari xD