sreda, 17. december 2008

Živijoo. Danes ko mineva že treti dan od kar me boli vrat se počim še kar uredu. Moj vrat je že uredu lahku ga dam tud že desno, nemorm pa ga dat še čist nazaj. U primerjavi s prvim dnevom je tu kukr me dons boli amerika. Učerej sm biu pr frizerju in blu je use skup zelu smešnu ku mi je frizerka rekla naj dam naravnost glavo, samu jst jo učer še nism mogu dat. Ampak useenu me je postrigla naravnost :D. 

Ta tedn se mi zdi zelo naporen, sploh ga noče bit konc. Dons smo pisal nemko, jutr pa pišemo biologijo, o kateri nimam blage veze. Vem samu tu, da smo se nazadnje neki pogovarjal o celicah, mislm kar nekaj zadnih ur. Mah jebeš biologijo xd.

Kaj čm vam še kej povedat... Aja sej res, skor bi pozabu     Lahko nooč :P.

1 komentar:

mj pravi ...

ahaha. Fak. Da bi mene heksnšus u vrat pa bi šou h frizerju. Pa da mi reče naj glavo obrnem. Js bi popizdu. da te še frizerka jebe. Šjoo.