ponedeljek, 15. december 2008

Umetnina.

Evo mene spet kle po 3 dnevih.


Namesto, da bi se učiu matematko sm izdelou tole umetnino :D. To je učbenik Linea, ki šteje natanko 288 strani. Prejle sm razmišlou mau in sm dobr premislu, tku da moj nasledni podvig je Sveto pismo. Mi doma imamo unga tapravga, ki ne vsebuje nobenih slik in ima 1342 strani, ko mi bo uspelo objavim sliko xD.

Danes u šoli točnu ob 8:00, to se pravi začetek prve ure me je zagrabilu nekaj v vratu. To je bla prava mora, glavo nism mogu premaknt niti za milimeter, tku me je bolelu da sm mislu, da bom na ves glas zakričou. Ampak uspelu mi je brez kričanja zdržati te neverjetne pritiske celih 7 ur.

Ko me je popoudne že začelo malce manj bolet in sm glavo malo lažje premikou, sm mislu da me bo to kaj hitro minilo in nebo nič posebnega. Ampak glej ga zlomka, ko sm zvečer začel malo razgibavati glavo me je spet začelo boleti ko prasica. Počutm se kot totalni invalid, saj premikam celo telo in ne glave, ki jo skus držim v levo, zato ker pač u desno negre.

Prejle mi je Matic reku, da je tut on že enkrat meu tu in ga je bolelu cele 3 dni, istu pa mi je reku tut en moj sošolc. Jst tu nevem če bom prenesu. K zdravniku pa tut negrem, zatu kr pol itak ne bo nč bulš. Če bi šu zdravniku bi blu dobru samu v tem, da bi biu lahko doma in mi ne bi bilo pisati useh 3 kontroln, ki nas u tem tednu še čakajo.

Kljub bolečim sem za vas, to objavo nekako pripeljal do konca. Lep pozdrav in lahko noč.

Ni komentarjev: