sobota, 27. december 2008

Bogi jaz.

Ko sem zjutraj se zbudil, nevem točnu gdaj sm odšel nadstropje višje, kjer smo imeli zajtrk. Za zajtrk sm jedel najbolšo pašteto u mestu argeto junior. Po zajtrku pa sem se odpravil spet nazaj v svojo sobo, kjer sem šel na računalnik. In ker imam v podalšku vklučenu računalnik, lučke, smrekco in še kaj bi se našlo. Tako, da pritisnem samo na 1 in že dela. Ampak ni delalo čist vse tako, kot bi moralo. Smrekca mi ni delala. Men ni blu prec jasnu zakaj ne saj je še včeraj zvečer delala. Takoj sem stekel dol po izvijač, da sem lahko malo pogledal zakaj ne dela. Našel pa sem le Rumeno žičko, ki ni bila pritrejna na tisto kar bi mogla bit, pa še črna je bla in zato sem pomisliu, da se je skurila. Ampak oči mi jo je nekam zanesu, taku da upam, da kmal dobim popravljeno.

Ps: Našel sem eno igrico za doučas preganjat. Klik. Čeprov nisem nek gamerski tip človeka, in ne igram skoraj nobene igrice. Te intertnetne pa uporablam predvsem za doučas preganjat.

3 komentarji:

mj pravi ...

eh, jebeš smrekco. Mende boš že zdržou.
Važno da si meu ti argeto za zajtErk.

Povšo pravi ...

Ja, argeta je važna. Pa en štuk višje, to mi ne gre v glavo, haha.
Kaj v kleti živiš (: ?

Simon pravi ...

ne. Jaz sem v srednjem štuku kle mam sam sobo. Drgač pa je u tem štuku malce stran od mene babi. Mi smo gor. sej sm šele letos šu u sredni štuk. :D