sreda, 31. december 2008

...

Kot sem vam danes dopoldne obljubil, da bom se zvečer spet kaj oglasil. In neboste vrjeli res sem spet tukaj v vaši družbi. 

Učerej al predučerejšnem nevem točnu gdaj, sem slikal našo smrekco in jaslice. Slikal jo nisem samo enkrat ampak kar ene parkrat. Morm rečt, da sem imel kar veliko težav. Saj enkrat svetloba ni bila prava, zraven je okno in še en kup drugih tudi visečih stvari, ki so me motile. Ampak useenu mi je par dobrih ratalu, in zdejle v nasledni sekundi vam jih bom pokazal.



Prva slika ni nič posebnega, tale mi je ratala najbul taku čist normalnu, tako sm tut hotu. Druga pa je malce zameglena, take so ble skor use. Sam ta je bla  še najbolša med usemi. Smrekco sem okasil sam, sestra je gor nataknila samo par bunkic in je hitro odhitela na računalnik, ker je bil prost.

To je pa slika naših jaslic. S tem slikanjem sem imel največ dela. Ker enkrat sem prižgal lučko ki sveti u jaslice, drugič uno u dnevni itd. Imel pa sem tud probleme pod katerim kotom jo naj slikam, da bom čim bolj ujel jaslice. Drgač pr jaslicah mi je pomagala mati.

Želim vam lep zadni večer v letu 2008. 

Ni komentarjev: