nedelja, 28. december 2008

Kaj čmo pa dons?

Uprašanje, ki se mi zdaj "poraja" v teh poznih popoudanskih urah ali v zgodnjih večernih urah, kukr hočte. Se glasi: Kaj čmo pa dons? S tem mislim predvsem kaj čm dons pisati, o čem bomo razpravljali. 

Prejle sem malo prebrau bloge in danes 
In še bi lahko naštevali, sm to objavo moram tudi jaz enkrat pripeljati do konca.

aja. Kot ste lahko opazili sem ob strani mojega bloga naredil anketo, v kateri prosim, da odgovarjate iskreno. Anketo sem naredil kar tako. Malce me zanima kje boste preživeli novo leto. Zakaj sm se spet zlagov? Precej me zanima :D.

Evo neki sm spacou skupej. Lep pozdrav do naslednič.

5 komentarjev:

Lenko pravi ...

Hvala za reklamo. ;)

Simon pravi ...

nzk.

mj pravi ...

neki spacou skupej, na uprašanje ki si si ga zastavu pa nisi najdu odgovora =)

Povšo pravi ...

Oh ja. To se bloggerjem doskrat zgodi, da ne vejo o čem pisat, pol pa začnejo pisat o tem, kaj so drugi pisal. Noro.

Sašo pravi ...

pa ti je ratal. bravo zate