sreda, 24. december 2008

Sprememba.

Prejle pa sm na blogu naredu manjšo spremembo. Odstranu, sm tm na seznamu vaših blogov zadnje objave in malce spremeniv imena v resnična, ampak ne usa. 

Jst mam en tak program kjer vidm kuk mam obiska, in iz katerih strani mi največ prhajate in še veliko drugih informacij. Najbrš se zdej usi sprašujete kaj ma tu veze s tistimi imeni ampak ma boste vidl. No in sm meu največ, da mi prhajate direkt na blog. Potem pa je matic spremeniu imena tku ku jih mam tut jst zdej, in mi je pol 3 dni kazalu, da mi največ pridete iz njegovga bloga. Tku sm se sprašvou zakaj sm tiste 3 dni. In ugotovu sm, da prou zarad tega. Zatu sm tut jst tu spremenu, ker folk neve kaj smo mi "blogerji" nazadnje napisal in pol grejo pogledat. Tu se mi zdi dost bulš. 

Sori maatic k mau fejkam za tabo sm dobra ideja pač. Jst sm pa pogruntou, da se obrestuje. Mislm pa tut, da bi mogli usi tku nardit. To je MOJE mnenje. 

Tu bi blu za enkrat use. Se tipkamo spet jutr. Baj.

Ni komentarjev: