sreda, 10. december 2008

Zanimivo.

Zanimiu dan u šoli. Ampak najbul zanimivu je blu pa pr geografiji, čeprou smo pisal. 
Ku smo dobil list u roke je blu usm mau čudnu kaku tu da smo dobili kontrolne samu en A4 list, sej tu je normalnu sm mi smo mel samu eno sran za rešet . Pa še tu je blu pou strani zemljevida v katerga smo moral vnašati pokrajine po celem svetu. In ta zemljevid je biu vredn 11 točk tu je pou točk od vseh, namreč blo jih je 22. Zemljevid sm prou rešu tku da 2 mam sigurnu sm pomojm bom 3 dubu no usaj upam :D.

Ampak ta profesorca je precej čudna, govori nam o črnih magijah in o čarovnicah. 
Zanč je bla ena moja sošolka uprašana kaj je to revolucija, in odgovorila je da sonce kroži okrog zemlje, al neki tazga zdej nism čist prepričan če sm prou povedou. Ona pa je rekla da je to katastrofalna napaka, da ji to nemore opravičt in tku ji je dala eno oceno nižje ker se je pač zmotila, dodala je še, če bi to rekla prej nazaj da bi jo zažgal na grmadi ku čarovnico.
Al pa enkrat smo se pogovarjal o tem da so mel buče zrezane in not lučke. Ona pa je začela govort da se tu nesme, da se je njen sosed obesu zarad tega xD. 
Še bi lahko našteval te njene pripovedke ampak se mi neda več, za dons je tu use mogoče še gdaj sproti kašno njeno povem.

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Js bi tako žensko u Polje palala.

mj pravi ...

Ja omg koji niste. Da bi biu js profesor pa mi gdo reče da sonce krož okrog zemle nebi dau oceno nižje ampak šut.
To je isto ko takrat ko je moj sošolc iskou celino na zemljevidu europe 3 minute, potlej jih je pa najdu celih 7

Simon pravi ...

tu so ti pa legende da najde na karti evrope 7 celin svaka mu čast. Itak mato vi ste mel velik takih smešnih u osnovni vaš klas je meu mau take čudne notr xD.