sobota, 6. december 2008

Miklauž.

Dober dan. Dons ponoč pa je naša kraje obiskou naš dobri mož miklauž.

Seboj je imeu pouno vrečo stvari no sej ga nism vidu sm predvidevam :D. 
Uglavnem sestra je dol k men pršla že ob 7, da kaj je use prnesu sm k je vidla da sm spau me ni hotla budit. Ampak ona sploh neve,da sm jo slišou ku je pršla k men in me je posledično tut zarad tega zbudila. Pol sm hotu še zaspat sm mi neki ni dopuščalu tku sm se gor odpravu mau do 8. Usi so bli čist "veseli" kaj use je miklauž prnesu. Ku mi je začela sestra govort kaj je prnesu še preden sm vidu sm samu govoru ja lepu tu. No in pol sm tut jst nekaku pršu do tm in sm vidu kaj mi je prnesu:
  • smrekco, ampak tu ne navadno ampak ma gor prou take zvezdice ki spreminjajo barvo in utripajo (če se mi bo dalu bom enkrat u bližni prihodnosti sliko objavu)
  • 20 ojrou
  • 2 čokoladi milki
  • Pepitote, tu so uni piškotki
  • Bonbone
  • Bačije
  • Ajsa
Tu bi blu za enkrat use mogoče me pa zvečer še enkrat obišče k sm biu letos tku priden :D.
Enim pa je prinesel tudi prebavne motne zaradi suhih marelc ane matic? xD

Ps: Matic hvala za novo ozadje. 

Ni komentarjev: