četrtek, 25. december 2008

Merry christmas.

Božiček se pripeljal je med nas,                                                  da pove vsem nam v en glas.
Iz severa sem k vam prihrumel,                                                   da bi še sneg ujel, a sem se uštel.                                               Me recesija je prehitela in mi vsa darila je odvzela,         žalosten in potrt vračam se domov,                                      morda naslednje leto srečamo se spet.

Vsako zimo božič nas razsvetljuje,                                                 Energijo svojo v naša srca vnaša,                                           Skupaj vsa družina vsakič ga praznuje                                     Enkrat letno, ko opolnoči je maša.                                               Le ljubezen v naših srcih naj kraljuje.

Blagostanje, mir naj božič vsem prinaša!
Ogenj sveč božično noč naj razsvetljuje,
Žar njegov nikoli v nas naj ne ugaša!
Isti plamen duše naj nam očiščuje,
Čista sreča naj napolni srca naša!


Jaz bom čist kratek, zato ker se mi zdi nesmiselno izgubljati besed, ker vam že zgornja verza dovolj povesta. Slika pa je zaradi lepšega izgleda. Vsem vam želim
VESEL BOŽIČ

5 komentarjev:

Carleen pravi ...

Merry Christmas! May your day be filled with joy and lots of memory making moments.

mj pravi ...

What the fuck is happening with your blog?
You just got more than 200 clicks from whole world today. Usually you don't get more than 40. Simon, I think you'll have to write in English now.

Anyway. Merry Christmas to you too. See ya.

Ampk šezmerej. Svašta. =)

Simon pravi ...

hehehe.

ameLca.^^ pravi ...

Vrjetnu so iskal pod Merry Christmas pa se jim je tut tu odprlu k je tko naslou bloga pa so mau prečikeral. Hh.
Sei drugač pa kul d je tok folka pršlo. K ne? xD

Simon pravi ...

ja je kul zdej sm po celem svetu znan :D. Ka bi dau da bi usak dan usaj četrtek tistih hodil k men na blog