petek, 5. december 2008

Rana ura, zlata ura.

Dons zjutrej pa sm ustou že ob  pol 6. Tu pomen eno uro prej ku drgač, zatu da sm dokončou posrano biologijo.

Pred kašnimi tremi tedni smo mel neke vaje preduro, in smo neki probal al kaj. Uglavnem jst sm do učer že čist pozabu kaj smo sploh delal. 
Ko mi je šlo že use narobe sm končnu najdu usaj list katerga smo dubl pri pouku, nato sm šel na net pogledat če bom kej pametnga najdu in neboste vrjel. Sreča se mi je prkazala ku sm odpru dijaški.net, kjer je blu točnu poročilo no bla sta kar 2 na to temo, ki sem jo potreboval. Tku sm pol učer zvečer delou kašne pou ure sm neki nahitroma napisou. Če pa sm hotu dobit več ku 2 sm vedu da morm zjutrej prej ustat, da bom usaj kukr tulk spodobnu naredu. In tku sm zjutrej dokončou pol me je še neki printer zajebavou sm ga samu enkrat usipou fajn in že je blu use u najlepšem redu :D.

U šoli pa je profesor sm pregledou usm tku gdu ma in si mau zapisou, ampak pobrau je pa le 6 in tistim bo tut ocenu. Jst nism biu med tistimi ampak prou brezveze je zjutrej ustajat in se jebat z enim poročilom in pol samu mau zvečga prelista in nakoncu obkluka.Fakof.

1 komentar:

Me pravi ...

se totalno strinjam. jz sm ga delala do polnoči [seveda ne sama. pa pustimo podrobnosti]
... pa mi ga obkluka.xD lol