sreda, 31. december 2008

Titanik.

Po dolgem cajtu sem spet tukaj v vaši družbi. Pisal bloga nisem zato, ker nisem imel časa, čeprov sm meu dost za natipkat. Bom pa dons tuk več. 

U pondelk je bil na sporedu titanik. Film je zelo žalosten a zardi tega nič manj zanimiv. Gledou sm ga že 3x in morm rečt, da mi je šlu na jok samu u prvo. U pondelk mi je blu prou mal smešnu sam en dogodek. Ta dogodek je biu tam, k se je ladja na pou prelamljala, in je en del že potonu en se je pa dvigvou. En stric je pa se hvalu kaku se trdnu drži, al kaj neki, da on nebo padel. Pol je pa glih njega samu zbrisalu. Tu mi je blu res malo smešno, vendar sem se kmal zresnil.

Učerej pa sem malo na netu pobrskal, podrobnosti o titaniku. Zvedel sem tudi, da jih je blu na ladji 2208, od tega je preživelo samo 705. Kar se mi zdi zelo malo, pomojem bi jih lahko iz vode rešili več. prekasno so se spomnili, da bi en čoln izpraznili, in šli iskati une k so v vodi. Zasledil sem tudi, da so iz vode rešili samo 12 ljudi.

Za dopoldne je to dovol se tipkamo spet popoldne ali zvečer, ko bom imel spet kaj časa.

Ni komentarjev: