četrtek, 1. januar 2009

Happy New Year.

Po kidanju snega in neizmerni vročini, sem se odločil, da vam pridem voščit veselo novo leto.
Danes zjutrej me je babi zbudila ob 9:30, ker je že na vse zgodaj v kurilnici, ki je le streljaj pod mano tolkla orehe. faak of. Sej zdej nisem več jezn, bil pa sem.

Ampak pejmo rajš nazaj k novemu letu, in voščilu, ki sem ga pripravil za vas. Sploh nism se neki preveč trudu, ker mi tole pesništvo in nakladanje ne gre preveč od rok. Zato sem raje pobrskal po internetu in vam spet najdu en verz oz. voščilo. Ta pa se glasi takole:

Staro leto srajčko slači,
sveže zlikano oblači.
Srajčka je poslikana,
z vzorci drobcenih želja.
Izberite vzorček zase
takšnega, ki bo za vse čase,
čipkal zdravje, mir in srečo.
Raztegnite ga v ljubečo
mavrico okrog planeta,
ki ne bo nikoli sneta.
Skrivnost je kot pajčevina,
ki varuje zibelko življenja,
je nasmeh,
ki v ljubezni tihi tke besede sreče.
Z vsakim novim jutrom spogleduje se
in noči odšteva,
da ob novem letu sreče čar
in želje naše v vaša srca vlije.

Dodal bom samo še to, želim vam VESELO, ZDRAVO, USPEŠNO,... NOVO LETO.

Ps: naslov sem namenoma spet napisal tako, zato da vidim, če se bo zgodilo tko kukr se je pri božiču, ko mi je blog bral cel svet. 

2 komentarja:

Sašo pravi ...

Enako...srečnga pa zdrauga

mj pravi ...

"Danes zjutrej me je babi zbudila ob 9:30, ker je že na vse zgodaj v kurilnici, ki je le streljaj pod mano tolkla orehe. faak of. Sej zdej nisem več jezn, bil pa sem."

ahahahahahahahaha.