četrtek, 22. januar 2009

Šal.

Po tehtnem premisleku sem se odločil za naslov Šal. Čeprov mislim, da bi biu lahku še kašn bulši naslov, ampak nimam ideje. 

Ko sem pred kašnim mesecem po pošti od Keltov končno dobil šal, ki zgleda takole:




Od takrt naprej me usak tadrug, ki me vidi kjerkoli upraša če sm Kelt. Sej, da maš šal ni nujnu, da si Kelt. Pa tut ko ga imam okrog vrata se nevid napisou na šalu. Tako, da mora ta model, ki me to upraša šal poznat oz. ga ima tudi sam, ali pa je celo Kelt. Učerej pa me je en model, ki ga navidezno poznam. Saj sem ga že ene parkrat videl na naši šoli, najbrž je kašn 3 al pa 4 letnik. Uprašal me je če sem Kelt? In še  preden sem odgovoril, me je uprašal tudi če danes (učeraj) pridem na tekmo. Po tem sem sklepal, da je najbrž Kelt. 

Zarad tega šala sm ratou prou "popularn". Tu sm si najmanj mislu, ko sem ga naročal. 

Če bi si radi tudi sami naročili šal kliknite tukaj. Ob strani vam piše njihov gmail.  Kjer se zmenite, če hočete šale in ostale stvari naročiti preko pošte. Drugače pa lahko to kupite tudi pred tekmo. Za več informacij si oglejte zgornji link.

Zdej pa se bom počasi poslovu in ugasnil komp. Lepo preživite še ostanek današnjega dneva in Lahko noč. 

4 komentarji:

marolt. pravi ...

Ahaha. Kupiš šal od navijačev Krke-Keltov in ga nosiš tako, da se ne vidi napisa!
Zakaj si raje ne daš plenice na glavo in štumfe okoli vrata...

Simon pravi ...

pa mi ti povej kaku noseš šal k vem da maš btw. In se vid ceu napis. Pomožnosti ga ti tku zavežeš, da se vid tut oba napisa. Če maš taku si pa čarovnik!

mj pravi ...

Marolt, če ti rata šal zavit okrog šala tko da se vid napis si res umetnik. Razen če ga okrog vratu taku razgrneš da ga na usako stran pou visi. Ampak pol nimaš nč od njega.

Povšo pravi ...

Jp jp, če maš šal od Bosne in na katerem piše "Sve za Bosnu moju" še ne pomen da si bosanc?