ponedeljek, 12. januar 2009

Tekma.

Danes sem pa zgoden. Namreč že zdaj se nahajam v šolski računalniški učilnici. To pa zato, ker so nam u petek spremenili in imamo vsak ponedeljek preduro.

Nima veze! Vrnimo se nazaj k naši temi. Učerej smo bili na tekmi, kot ste si lahko že prebrali na nejcevem blogu. Bilo je super! Najbolj zanimivo poleg tekme, so bile navijačice. zato smo komaj čakali konec četrtine oz. minuto odmora. Nastopile so Daisy Girls na čelu z Tamaro Kokol. Poleg njih pa so nastopile tudi Keltinje, za katere sašo pravi, da so vse debele.

Tudi po tekmi vzdušje ni bilo nič slabše. Šli smo v Tuš na pico. Mislili smo iti v La Storio, vendar je bila zaprta. Tako smo bili "prisiljeni" iti v Oljko, k grmički :D. Ko smo prišli sem roko, kar tako položil na grmiček. Tako je natakarica hitro prišla in mi povedala, da grmiček stane neverjetnih 400 ojrou. Jaz pravim, da pol če je res toliko ni vreden, da tam sploh stoji.

Men se skoz zdi, da sem vam mislil še nekaj povedati. Ampak sedaj se nespomnem nič več, kar bi vam lahko še povedal.

Predure bo vsak čas konec, tako da moram končati.

5 komentarjev:

mj pravi ...

Važno da si s krepko napisou! (:
Ej ej, kaj pa tisti dve sumljivi luštni deklici, ki sta sedeli 3 sedeže stran od tebe in 4 od mene?
Pa ki smo ju potem srečali še v Tušu?
Tudi vredne omembe, glede na to kako čudno sta se gledala. xd

Anonimni pravi ...

sejubistvu sm jih hotu oment. Sm pol jih nism, zatu ker mi je zmankvalu cajta pa še nisem vedel kako bi jih opisal. Ja drgač so ble pa prou lušne. Predvsem una blonda.

mj pravi ...

Se ne strinjam!
So mi bolj všeč temnolase (:

Anonimni pravi ...

ja men se je tut tu najprej zdelu. Ampak zdej mi tut blonde niso več tku grde :D.

Anonimni pravi ...

Omg je treba mene na taku krepku omenjat? :D

Tamara*