torek, 20. januar 2009

Ponoč v šolo?

Danes ponoč oz. zjutraj mi je uspel tak podvig, kot mi vrjetno ni uspel ceu lajf in mi tud nebo :D.

Ura je bila pol desetih, ko sem ugasnil računalnik in šel gledati tv. Tv sem gledal do kašne enajstih. Potem pa sem se odpravil spat. Za zjutraj sem si lepo naštimal uro, tako kot ponavadi.

Res nevem kaj se je zgodilo ampak kmalu sem se zbudil in si prižgal nočno lučko. Nahitroma sem vstal in pogledal na uro. Ampak nevem zakaj sem pogledal samo zadnji dve številki, ki sta bili 36. In ker ponavadi zjutraj vstanem ob 6:30 sem si tudi zdaj mislil, da je ura 6:36. Tako sem se hitro oblekel in stekel nadstropje višje, kjer sem si umil zobe, urejal frizuro itd. Ko sem že šel nazaj dol v svojo sobo sem pograbil torbo in telefon v naglici pa sem tudi pogledal na uro, da nebom zamudil na bus. Takrat pa vidim da je ura 0:58. Mislu sem, da bom umru tak šok pa še nisem doživel. Hiter sem se slekel in šel nazaj spat. Posledica vseh teh "nočnih aktivnosti" pa je moja zaspanost v šoli. Ampak bom že nekaku preživel, po šoli pa grem takoj spat. Tako, da se vam že vnaprej opravičujem, ker me nebo na msnju.
Tu morate tudi sami poizkusiti, da boste vedeli kako sem se počutil jaz. Ampak jaz vam to ne priporočam, bolj da ne probate xD.

Svašta.. Že celo jutro se smejim temu podvigu, pomojm se mu bom še ceu dan xD.

10 komentarjev:

marolt. pravi ...

Uredil pričesko. Mater je pri vas toplo, da se kar kadi.:D

mj pravi ...

http://matiic.blogspot.com/2008/12/sred-noi-v-olo.html

Zgleda, ampak res samo izgleda, da si inspiracijo za par stavkov dobil od mene. (:
Drgač pa, vem kako je. xd

Simon pravi ...

Kere stavke npr.?
Ja drgač vidm, da sva kar podobno napisala. Ampak brau tvoj blog za to objavo pa danes nisem. Mogoče mi je samu kej ostalu od cecembra, ko sem tole brau. Drgač pa nisem našel stavka, ki bi bil enak al pa skor isti tvojmu.

Lenko pravi ...

Par stavkou? ahaha. sej je čist istu. :D

mj pravi ...

-Ura je bila pol desetih, ko sem ugasnil računalnik in šel gledati tv.
Ura je bila nekaj do desetih, ko sem ugasnil računalnik in se vrgel pred TV,...

-že celo jutro se smejim temu podvigu, pomojm se mu bom še ceu dan xD.
...temu podvigu se režim že cel dan.


Recimo... :)
Sej kul, mi je všeč da prevzemaš moj način pisanja. xd

Simon pravi ...

ja priznam stil oblikovanja stavkou je kar "preveč" podoben, in se vam usem zdi da je prekoperanu. Ampak moram vam povedati, da nisem od njega koperou AMA NIŠTA. To use skupej je le "naključje". Naključje je u narekovajih zato, ker se meni zdi, da z maticem preživiva fuul velik časa skupaj za msnjem, kjer se nenehno pogovarjava. Če bi imeli vi s katerokoli osebo toliko pogovora kot ga imava midva bi pomojem pisali še bolj podobno kot je to. Če mi neverjamete, da so najini pogovori res zeelo obsežni uprašajte njega.

mj pravi ...

lol. 1 mega u pou mesca :)
Simon, še pravilno boš začeu uporabljati namenilne glagole (al kako se temu reče) pa bo tako kot moje. xd

(šel gledaT tv, pa take fore)

Anonimni pravi ...

ja izviren pa res nisi...

Povšo pravi ...

Zakaj se mi zdi, da sm to že enkrat bral? (:

Me pravi ...

a sta pomisla.. kako to d se je obema zgodila ista stvar? :o ?