sobota, 17. januar 2009

Že spet.

Ja, ker ne pišem blog več tako pogosto se mi je začelo zatikati že rpi začetnik. To težavo sem imel samo na začetku, ko sem blog sploh ustvaril in začel pisati svoje prve objave. Sedaj pa imam zopet probleme. In ker u zadnjih dneh res nimam idej kaj naj pišem. Tako, da se mi začenja porajati vprašanje: Ali naj neham pisati blog?

No ampak pejmo nazaj k našemu naslovu. Jah danes sem bil že spet u ljubljani, to sem izvedel učerej zvečer, da gremo in sem si rekel Že spet :D. Ja pa naj vam opišem kaj sem počel v Ljubljani. Učasih smo šli v ljubljano 3x v celem letu. Letos oz. lani decembra. Pa sem bil v ljubljani tolkrat kot v celem lajfu še ne. Jah danes smo šli tako, kot gremo zmeraj k babici na obisk. Ampak ponavadi gremo zmeraj tudi še kaj drugega pogledati čeprav čisto po nepotrebnem. Danes pa smo šli zato, ker je sestra rabila teniske in te si je šla kupt v ljubljano v obsešen. Zato ker u mestu niso imeli nobene zanjo dobre, razen ene za katere pa niso imeli njene številke. Sej veste kašne so ženske! xD. 

V ljubljanskem obsešnu me je presenetila velika izbira. Robe so imeli kukr ti zapaše pa tudi trgovina je bila 3x večja, kot ta v mestu. Za to u mestu sva itak z maticem pogruntala, no bul on ku jst, da je ku trafika :D.

No zdej pa počas grem, ker me na msnju čaka množica ljudi, povabljenih v en pogovor. Po zaslugi mojega sošolca Lenija xd.

Ni komentarjev: