sobota, 31. januar 2009

Ubij dolgčas.

Če ste upoštevali naslov in tako odprli moj blog vam je najverjetneje zdajle dolgčas prav tako, kot meni. Zato sem se odločil, da objavim eno foro, ki sem jo slišal že večrat nazadnje pa v četrtek v šoli. 

Pomembno: Prosim, da upoštevaš navodila in ne bereš naprej, ker s tem goljufaš :D.

1. Izberite si številko od 1 do 10. To število naj bo celo število. Nobenih decimalnih števil, ulomkov, korenov...

2. Temu številu, ki si ga izbral prištejt še enkrat isto število, kot si ga izbral zgoraj. Npr: 2->[2+2], 5->[5+5]

3. Temu številu prištej 26. 

4. To število deli z 2. 

5. Od tega števila odštej število, ki si ga na začetku izbral.

Kako si lahko dobil 13?

2 komentarja:

marolt. pravi ...

Jaz sm dubu 11.

Simon pravi ...

11 si lahko dobil, ker nisi upošteval navodil ali pa si narobe zračonou.