nedelja, 25. januar 2009

Prehlad.

Zadnje čase nisem nekaj veliko pisal, ampak bom zatu pa dons. 
Zadnje čase se mi dogaja še kaj drugega, kot samo to, da ne pišem blog. Namreč se me je lotil tudi prehlad. Saj to ni nič nenavadnega. ker je prehlad le lažji, in nimam vročine usaj jaz nevem, da bi jo meu. Zato, ker je prehlad lažji, hodim tudi v šolo, kot ponavadi. 

Samo ta prehlad in kašljanje mi gre počasi že na živce. Pijem samo še čaj, in na dan porabim kašnih 20 robcev :D. 


Tukaj sem samo zaradi lepšega zgleda prilepil še slikco skodelice s čajem. Takih skodelic čaja na dan popijem kar nekaj. Ampak upam, da me bo prehlad čim prej miniu.

Tu bi blu za danes use, mogoče se oglasim spet jutri zjutraj oz. popoldne. Ker imam temo že pripravljeno :D.

3 komentarji:

ameLca.^^ pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
ameLca.^^ pravi ...

Jst pa 4 pakete robcou na dan porabm & sočustvujem s tabo, čerprou mislm d ti ni nix, ker sm jst bul boga & čeprou sm že bolš. :)

Anonimni pravi ...

Amelca pretitravaš!