sreda, 21. januar 2009

Kemikalije.

Jah tako pa smo spet tukaj. Že kar nekaj časa bi rad tole objavo napisou. No in danes mi jo bo le uspelo.

Naša profesorica za kemijo je učasih precej čudna, lahko bi temu tudi rekli sumljiva. Zmerej neki pozab, al neki narobe nardi. Al kakorkoli pač že zmeraj je nekaj narobe. Jaz nevem če je že izpeljala čist popolno uro kemije. Tako, da sva z Lenijem (mojim sošolcem) prišla do sklepa, da ji najverjetneje škodijo kemikalije, s katerimi dela praktično ves dan. Dopoldne u šoli, popoldne pa še doma kej eksperimentira :D. Pa tudi njen smeh je učasi čisto preveč hecen. 

Ko smo prejšni teden delali neke poizkuse preduro, ki jih je tudi ocenila. Jaz sem delal skupaj z mojim sošolcem, ki ima ravno tako nms, kot jaz. Dobila sva 4. Čeprav se nama o kemiji niti ne sanja. Seveda naju je profesorca takoj potolažila, da ta ocena ni vredna nič. In ni nikakor pod nobenim pogojem enaka pisni. To 4 sva dobila z zelenim kemikom, kar pomeni da je ocena pridobljena iz izdelka, seminarske naloge, referatov itn. 

Pol danes enkrat smo mel pa tut zgodovino, kjer smo delali v skupinah in smo glih tako dobili zeleno oceno. Tam pa je profesorca rekla, da se upošteva enako, kot use druge ocene. Prejšni teden nam je isto povedal tudi profesor biologije, da so vse ocene enako vredne. Tako, da zgleda da to velja povsod razen pri kemiji. 

Jah tele kemikalije so dandanes res zelo nevarne in povzročajo veliko stranskih učinkov. Ampak se bomo že potrudili, da bodo stranski učinki še večji xD.

3 komentarji:

ZaLii.^^ pravi ...

Da te potolažm. Naša profesorca za biologijo je tut nmau (pri)zadeta.

ameLca.^^ pravi ...

Mene je dons profesorca za kemijo napizdila d sm ku iz rebelde. Da se skus smejem, lupčkam in za rokce držim. Čeprou neuem, da tu delajo v rebelde ampak ok. xD

Unknown pravi ...

ma dej simon, da niso kkšne kemikalije teb stopile u glavo.